poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Moda na marynarski styl


        Być może trudno nazwać to stylem marynarskim.Jakoś nie mogę sobie wyobrazić marynarza na tak wysokich szpilkach,a tym bardziej w tak wąskiej spódniczce ,biegającego po pokładzie jachtu.
Zasugerowałam się jednak  tymi maleńkimi kotwicami na guzikach skoro ktoś chciał,żeby był to styl marynarski ,niech i tak będzie.
w skład mojego zestawu wchodzą :
  • Biało-czarna  spódniczka River Island
  • Bluzeczka z wodą na dekolcie
  • szpileczki lakierki fluo  
  • lakierowana czerwona kopertówka






6 komentarzy:

  1. Nieźle. Ja bym tylko dodała apaszkę-najlepiej czerwoną ;-) albo jakąkolwiek nawet-w końcu to styl marynarski ;-).
    Co zaś do jej pokazania-nawet jakbyś zawiązała ją na szyi i nie chcesz poazywać Swojej buzi; wystarczy pobrać legalny i darmowy program PhotoScape i wypikselować albo "zamglić" twarz; tu podaję przykładowy link:
    http://www.dobreprogramy.pl/Photoscape,Program,Windows,12505.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do apaszki to fajny pomysł ale do gładkiej bluzki moja ma dekolt z wodą więc było by chyba tego za dużo a za linka dzięki faktycznie fotki całej sylwetki wyglądają duuuuuuuuużo lepiej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest bardzo fajna, ale kolor butów mi się tutaj zupełnie nie widzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię klasykę ale przełamaną czymś nieszablonowym np jak w tym przypadku różowymi butami

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica pierwsza klasa:)
    Zapraszam do siebie:) 30 latka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, idealnie pasują do niej kontrastowe dodatki :) Obserwuję i zapraszam do siebie mimo, że u mnie dopiero początki :)

    OdpowiedzUsuń