niedziela, 4 stycznia 2015

Anti-wrinkle cream for 9 zł best creams ------ ----- ranking

   

 
 . Ponieważ nigdy nie przepadałam za ciągłym chłeptaniem wody ,a to podobno najlepsze lekarstwo na pierwsze zmarszczki, postanowiłam poszukać czegoś co w cudowny sposób rozprasuje coraz to liczniej pojawiające się na mojej twarzy zmarszczki.
Podczas wertowania 'skarbnicy wiedzy' (internet) natknęłam się na hiszpańsko języczną stronę z rankingiem kremów nawilżających i przeciwzmarszczkowych
Największym moim zdziwieniem był fakt że pierwsze miejsce w rankingu zajął krem Cien Crema de Dia Q10 dostępny w Lidlu za 9 zł tymczasem kremy w moim mniemaniu z górnej półki zajmowały miejsca dalsze.


       W celu zaspokojenia swojej ciekawości ów krem zakupiłam .
W dniu dzisiejszym jestem po ok miesięcznej kuracji  i muszę przyznać że rzeczywiście działa. Nie żeby czynił cuda, nie odmłodził mnie o 10 lat ,ale zmarszczki faktycznie spłycił.Skóra jest bardziej napięta  poza tym pachnie bardzo przyjemnie i z czystym sumieniem mogę go polecić.
Okazuje się że nie wszystko co tanie  musi być od razu złej jakości.


Tu znajdziecie cały ranking...
http://www.ocu.org/comparar-productos/salud/cuidado-piel/comparar-cremas-antiarrugas



9 komentarzy:

  1. Jeszcze nie posiadam typowych zmarszczek. Jedynie mimiczne. Polecam THEO MARVEE PROFESSIONAL TEMPTATION EYE CONTOUR CREM.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie znalazłaś ten krem? Ja patrzyłam w kilku lidlach w warszawie i nigdzie nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno lidl swój kupiłam u siebie ale może zapytaj panie z obsługi one powinny wiedzieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! This can be one particular of the most useful blogs We have ever
    arrive across on this subject. Basically Excellent. I am also an expert in this topic therefore I can understand your effort.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is very interesting, You're a very skilled blogger.
    I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post.
    Also, I have shared your web site in my social networks!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow that was strange. I just wrote an incredibly long comment but after I clicked submit my comment didn't
    show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyhow,
    just wanted to say great blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for your blog post. Brown and I happen to be saving for a new publication on this subject matter and your short article has made us all to save the money.
    Your opinions really answered all our queries.

    In fact, a lot more than what we had recognized previous to the
    time we came across your fantastic blog. My spouse and i no longer have doubts and a troubled mind because you have actually attended to the needs above.
    Thanks

    OdpowiedzUsuń
  8. I read this paragraph completely regarding the
    comparison of newest and earlier technologies, it's amazing article.

    OdpowiedzUsuń
  9. My spouse and I stumbled over here by a different web page and
    thought I might as well check things out. I like what I
    see so i am just following you. Look forward to exploring your web page again.

    OdpowiedzUsuń