środa, 6 sierpnia 2014

......................... z modowym bzikiem

 
               Podobno lepiej być niż mieć ,ale mieć też jest fajnie, dlatego też moja szafa aż piszczy od przeładowania.Co chwile przybywa w niej jakiś fajny ciuszek,albo nowe buciki.
              Od dziś swoje frustracje modowe będę przelewać na bloga mam nadzieję że to wytrzymacie i będziecie czynnie w tym uczestniczyć będzie to
blog modowy .
             Blog o modzie tej wskazanej i zakazanej dla Pań 30+ ;)o modowaniu o blogowaniu o zakupach. O przemyśleniach rozczarowaniach i radościach. O konfliktach wewnętrznych 30 letniej 20-latki o dzieciach związkach i miłości  Ale głównie o modzie.......:)

4 komentarze:

  1. Sorki, ale coś mi nie wyszło z poprzednim wpisem. W każdym razie chętnie popatrzę na Twoje pomysły dotyczące ubrań z szafy ;-) Zapraszam również do mnie po dodatki biżuteryjne na www.akantbiz.pl, a także na moje pierwsze i nieśmiałe jeszcze próby blogowania http://akantbiz.blogspot.com. Pozdrawiam serdecznie życząc powodzenia w blogowaniu. Będę zaglądała często. Bogna

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki bardzo chętnie skorzystam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jakoś przekopujac otchłań internetu trafiłam na Twoja stronę. Podobnie jak Ty jestem po 30 ( f...), jestem mamą i żoną. Zazdroszczę, że znajdujesz chwilę na zakupy w "butikach", oniegdaj częściej zagladałam do sh. Czułam się jak poszukiwacz skarbów, teraz niestety mam z tym problem- praca od 7-15.30, przedszkole i takie tam sprawy. Myślę, że skorzystam z Twojego doświadczenia i zachęty i znowu wskoczę w wir lump- zakupów. A co! Pamiętam jak udało mi się kupić Martensy za 45 zł (dodam, ze nowe były) i piękny płaszcz. Zyczę powodzenia w dalszym blogowaniu :) oli900zl@blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki,żeby udała Ci się znaleźć odrobinę czasu dla siebie Pozdrawiam i zapraszam

      Usuń