piątek, 15 sierpnia 2014

Buty ............Buty..........Buty



Od zawsze uwielbiałam  buty.Jako mała dziewczynka z ogromnym namaszczeniem mierzyłam szpilki mojej mamy.Dziś sama jestem posiadaczką sporej kolekcji i chociaż już od dawna nie jestem mała buty nadal budzą mój zachwyt i każdą kolejną parę mierzę z tym samym dreszczykiem co kiedyś.


Te buty ostatnio zwróciły moją uwagę i muszę przyznać ,że mocno mnie zaintrygowały.
Wyglądają świetnie dosłownie w każdym wydaniu,najbardziej przypadły mi do gustu 1. Oczami wyobraźni widzę do czego mogla bym je założyć.W niesamowity sposób jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki dodają charakteru tak zwiewnym sukienkom jak i zwykły jeansom.







Inną fantastyczną modą która dosyć niedawno zagościła w kraju jest moda na buty ręcznie malowane.Piękne zdobione różnorakimi wzorami są swoistymi dziełami sztuk.



https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ68M51UXxwSqxWylDqFd8jA0EdgAuFE7bmzzSL79q7bp4K0Nvf



2 komentarze:

  1. Wow przepiękne szpilki takie godnie powiększyłyby moją kolekcję. Ja kupiłam sobie wytrzymałe buty trekkingowe ponieważ z tydzień ruszam w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne <3 Polecasz może jakieś środki do pielęgnacji butów? Bo mam kilka par które chciałabym mieć już do końca życia :D.

    OdpowiedzUsuń