piątek, 2 stycznia 2015

SH ......... shopping or hunting for big game

          W ostatnich latach SH zrobiły się bardzo popularne. Można w nich znaleźć prawdziwe perełki za nieduże pieniądze. Mój ulubiony lumpek odwiedzam tak często jak tylko się da i rzadko wychodzę z niego z pustymi rękami. Jednak najbardziej lubię te dni gdy ubrania przecenione są na 1 zł.  Czuję się jak myśliwy polujący na trofea. Uwierzcie ,że paintballl  to przy tym dziecięca zabawa. W te dni pod drzwiami sklepu zbierają się niezliczone tłumy, każdy liczy na udane zakupy. Rośnie adrenalina  i nikt nie zawaha się użyć łokci w celu zdobycia upragnionego ciucha. Przez te parę chwil nawet babcie normalnie poruszające się o kulach, przeskakują z gracją między regałami  niczym łanie na pastwisku i nikt i nic nie jest w stanie je zatrzymać :)
       
Oto moje wyłokciowane i upolowane zdobycze

Baletki GEORGE stan nowe z metką  cena 1 zł



 Oraz piękne oprawki SPECSAVERS stan idealny całe 3 zł



Następne polowanie już niedługo........................:)

3 komentarze:

  1. Super zdobycze, ja dzisiaj odwiedziłam sh i też upolowałam kilka ciuszków w tym kozaczki nad kolano:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kozaczki to fajna sprawa ale naprawdę ładne kosztują krocie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sh. Świetne łupy.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń