wtorek, 9 grudnia 2014

Fashion on the skull :)

   Długo mi zeszło zanim przekonałam się do ubrań w czaszki. Wydawało mi się,że jest to wzór zarezerwowany dla gotyku lub piratów , ewentualnie małolat . Bluzeczkę z tym wzorem kupiłam na całkowicie spontanicznych zakupach,po czym na kilka miesięcy wrzuciłam ją do szafy . Wygrzebałam ją dopiero niedawno i powiem szczerze, mocno mnie zadziwiło to, że pasuje nie tylko do dżinsów ale i do eleganckiego  wdzianka i szpilek. Dobrze dodane dodatki dopełniają całość. Z czystym sumienie polecam czaszki dziewczynom po trzydziestce :)

Zielona kopertówka
seledynowa bluzeczka w czaszki
spodnie eleganckie
szpilki NEW LOOK



2 komentarze:

  1. Sylatola fajna, luźna bluzka do tego jeszcze takie buty z charakterem http://www.ecelebrity.eu/classico-bellezza/116-b26471-czarny-2016632100368.html i wszystko elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację śliczne te buciki ale do nich to chyba spodnie w kostkę bo szkoda by je było zakrywać

    OdpowiedzUsuń